Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ за едно турбо 156 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко помощ за едно турбо 156 2.4 JTD

    Колеги,имам проблем с разтоварващият клапан на турбото на 156 2.4 жтд(136).Пружината му е омекнала и не може да постигне необходимото налягане.Клапанът не работи на вакуум ,а е с налягане.Обърнах магазините и не можах да го открия.Някой има ли го или пък някой да знае от куде мога да закупя такъв нов ?
    Който знае и може да помогне да пише ЛС .
    Турбото е Garrett TD25.

  • #2
    Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
    Колеги,имам проблем с разтоварващият клапан на турбото на 156 2.4 жтд(136).Пружината му е омекнала и не може да постигне необходимото налягане.Клапанът не работи на вакуум ,а е с налягане.Обърнах магазините и не можах да го открия.Някой има ли го или пък някой да знае от куде мога да закупя такъв нов ?
    Който знае и може да помогне да пише ЛС .
    Турбото е Garrett TD25.
    Мисля,че мога да ти помогна тъй като сменях турбина на скоро.Дай снимка нещо кой клапан точно те интересува пазя си цяла старата турбина.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

    Comment


    • #3
      Колко бара държи турбината,зависи от състоянието на 'wastegate' без да се сменя може да се настрои, турбото свирили много.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ergon Покажи съобщение
        Колко бара държи турбината,зависи от състоянието на 'wastegate' без да се сменя може да се настрои, турбото свирили много.
        Колега не съм наясно какво ме питаш ,смених турбината щото хвърли маслото през ауспуха относно налягането сега прави само толкова колкото е и атмосферното към дадения момент .ТА свалената турбина си е със все багаж нищо не и липсва.И също е от 136 коня
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

        Comment


        • #5
          извиъявай аз това го питах на колегата FeaR*

          ---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

          Първоначално публикувано от sotko80 Покажи съобщение
          Колега не съм наясно какво ме питаш ,смених турбината щото хвърли маслото през ауспуха относно налягането сега прави само толкова колкото е и атмосферното към дадения момент .ТА свалената турбина си е със все багаж нищо не и липсва.И също е от 136 коня
          продаваш ли тази старата колко пари му искаш перките здрави ли са

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ergon Покажи съобщение
            извиъявай аз това го питах на колегата FeaR*

            ---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:37 ----------



            продаваш ли тази старата колко пари му искаш перките здрави ли са
            Да здрави са,но имат износване,оста луфти доста.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от sotko80 Покажи съобщение
              Колега не съм наясно какво ме питаш ,смених турбината щото хвърли маслото през ауспуха относно налягането сега прави само толкова колкото е и атмосферното към дадения момент .ТА свалената турбина си е със все багаж нищо не и липсва.И също е от 136 коня
              Турбина от твоя тип дори с мека пружина спокойно прави 1бар+ така че явно проблема не е там
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                затегнат е докраи клапана и дига 0.9 ,при норм . полож. на натягане е около 0.7..
                трабва ми запазен такъв клапън ...

                ---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

                Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
                затегнат е докраи клапана и дига 0.9 ,при норм . полож. на натягане е около 0.7..
                трабва ми запазен такъв клапън ...
                Колеги уеистгеита ми трябва и да е запазен!

                ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 14:58 ----------

                забравих да кажа 4е турбото е след основен ремонт..

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=FeaR*;831135]затегнат е докраи клапана и дига 0.9 ,при норм . полож. на натягане е около 0.7..
                  трабва ми запазен такъв клапън ...[COLOR="Silver"]

                  има и друг начин за да се натегне още,трябва да се измести корпуса на студената част,явно като ти рециклират турбото не са го регулирали.

                  Comment


                  • #10
                    Колеги ето какво е моето турбо
                    http://www.google.bg/imgres?imgurl=h...:0&tx=53&ty=49
                    клапане е най-отгоре и се оправлява с налягане

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
                      Колеги ето какво е моето турбо
                      http://www.google.bg/imgres?imgurl=h...:0&tx=53&ty=49
                      клапане е най-отгоре и се оправлява с налягане
                      Абе на нас ни е ясно как се управлява ма някой нещо е убъркал с гейта
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        сега аз какво мога да направя,горе долу разбирам от тези неща,от къде мога да си го регулирам.Натегнал съм гейта до край и ми прави пик от 1,3 и после пада на 0,9.Какви са възможностите за регулиране ?Студената 4аст ли да ротирам ?Топлата мисля 4е така е направена ,4е да не се ротира .Дайте съвети колеги.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
                          сега аз какво мога да направя,горе долу разбирам от тези неща,от къде мога да си го регулирам.Натегнал съм гейта до край и ми прави пик от 1,3 и после пада на 0,9.Какви са възможностите за регулиране ?Студената 4аст ли да ротирам ?Топлата мисля 4е така е направена ,4е да не се ротира .Дайте съвети колеги.
                          Топлата не се върти изобщо гейта си има фабрични параметри за натягане - всеки майстор си има заучени трикове за регулирането му и от лоста и от студената част Да не говориме че за да пада бууста може да има поне още 20 причини
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            колега имам го клапана и съм ти писал на лични
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                            Comment


                            • #15
                              в скайп съм

                              Comment

                              Working...
                              X